Logo

For deg som ønsker å være utstiller

Utstilling på Østlandsk lærerstevne 3. november 2023

GENERELL INFORMASJON

  • Østlandsk lærerstevne arrangerer rundt 80 kurs over to dager for omtrent 4000 deltakere på OsloMet – Storbyuniversitetet. Kursene (i hovedsak av varighet 1,5 – 3 t) avvikles i tidsrommene kl 9-12 og 13-16.
  • Utstillingen foregår fredag 3. november i Pilestredet 52, i Studenthuset. Kart over utstillingen 2022 finnes her
  • Pris: 1300 kr/kvm eks. mva. (inkluderer lunsj og deltakelse på kurs). Avbestillingsgebyr ved avbestilling av plass senere enn 15.10.22 er kr 2000,-
  • Østlandsk lærerstevne har de siste tre årene hatt en overvekt av deltakere fra barnehagesektoren. Vi jobber kontinuerlig med å nå flere skolefolk, i medio oktober vet vi mer om deltakerne i 2023.
  • Dersom du ønsker å ha med logoen deres i den trykte utgaven av kursprogrammet, Kursguiden, må vi ha din bindende påmelding innen 1.5.23.

PRAKTISK INFORMASJON

  • Arealet på standen er, med noen unntak, beregnet ut fra en dybde på ca 1,7m – det betyr at en stand på 4 kvm har en lengde/bredde på ca 2,5m. 
  • Studenthuset (P52) i Pilestredet 52 er åpent på dagtid (kl 8-18) dersom dere ønsker å se utstillingsområdet på forhånd.
  • Utstillingen er åpen for publikum kl 08.30-16.00. Dere bør derfor møte senest kl 08.15.
  • Innredningen av stands kan startes torsdag 2. november kl. 16.00. Standen må være ferdig rigget torsdag kl. 21.30 (det er vakthold natt til fredag.) 
  • Bord og stoler er tilgjengelig dersom det er behov, og vil bli satt frem i forkant. Bordene har ulike mål.
  • Det blir opprettet egen nett-tilgang under stevnet – navn på nettverket oppgis på torsdag 2. november.
  • Utstillere må selv sørge for effekter som skjøteledninger og støpsler.
  • Eventuelle utstillingseffekter må kun festes til veggene med noe som ikke setter spor.
  • Papirsøppel kan kastes i OsloMets eget anlegg, annet søppel kastes i container utenfor P52.  Alt øvrig materiell anbefales fjernet innen stevneslutt fredag 3.11 kl. 17. Det vil ikke være vakthold natt til lørdag, og evt gjenværende materiell står på eget ansvar.           
  • Ansvarlig for praktisk tilrettelegging under stevnet er Caroline Brandth, mobil 90988426. Frem til stevnet er Magnar Røri ansvarlig kontaktperson.